تبلیغات
باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان نمایندگی 1412 - بدنسازی

بدنسازی

نوشته شده در تاریخ : شنبه 3 اسفند 1387   11:30 ق.ظ

نوع مطلب :بدنسازی ،

اصول کلی تمرینات سرعتی :

 

1 - تمرینات سرعتی بدون گرم کردن سم است .

 

2 - تمرینات سرعتی وقتی که بازیکن خسته است بی فایده است و بعضی وقت ها نقصان و کاهش سرعت را

 

 سبب می شود .

 

3 - تمرینات سرعتی باید کوتاه مدت بوده و بهترین موقع بعد از گرم ردن کامل می باشد .

 

4 - تمرینات سرعتی در آخر تمرینات سخت مخصوص تیم های حرفه ای و مربیانی که علم استفاده از آن را

 

در چه حدی تطبیق بزند .

 

5 - تمرینات سرعتی باید شدید یا رد سطح شدید باشد در غیر این صورت سرعت استقامتی سود این تمرینات

 

 بوده و سرعت افزایش پیدا نمی کند.

 

6 - سرعت متوسط در شیب کم مؤثر می باشد ( شیب 15 درجه )

 

7 - سرعت ملایم در نواحی مرتفع با وزنه پیشرفت قدرت سرعتی پیشنهاد شده است .

 

 

 

اصول تمرینات سرعتی

 

سرعت و ادراک و مشاهده بستگی به مسایل مهم روانشناسی و فاتور های موروثی و ژنتیکی دارد ،

 

تمرین برای روش های کاهش ترس و اضطراب و ایجاد انیزش های جنبشی بسیار مهم است . 

 

در تمام مدت مسابقه بازیکنان پیوسته به فکر مبارزه طلبی برای انتخاب انگیزش هاعینی بوده به این دلیل ای

 

طرز فر می تواند در بازی های گل کوچک پیشرفت بهتری داشته باشد .

 

هماهنگی در تمرینات برای رسیدن به اوج خواسته های داخل زمین فوتبال می تاند پیشرفت را به گونه ای

 

 تأمین کند که بازی کردن همراه با تمام قدرت و سرعت و جنگندگی های معقول باشد .



نوشته شده توسط:مهدی اسکندری



 
// setTimeout(function () { // GetMihanBlogShowAds(); // }, 1000);