تبلیغات
باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان نمایندگی 1412 - بدنسازی

بدنسازی

نوشته شده در تاریخ : شنبه 3 اسفند 1387   11:32 ق.ظ

تست آمادگی های سرعتی ( دوی10 در 6  متر مارپیچ )

 

 

طول قیف ها د رطول 10 متر

 

طول قیف ها در عرض 1 متر

 

بدون تردید دوی سرعت 10 در 6 متر با تمام قدرت می تواند در لحضاتی از بازی بیانگر توانایی های سرعتی – چابکی یک بازیکن باشد .

 

 

تست آمادگی های انعطافی ( تنه به جلو )

 

در این تمرین به گونه ای روی زمین بنشینید که پاها در نار هم چسبیده و به طرف جلو دراز کشیده باشد کف پاها عمود بر زمین باشد تا بتواند با خم کردن تنه به جلو نوک انگشتان دست ها را از روی ارتفاع انگشتان پا عبور دهید

فاصله نوک انگشتان دو دست تا نوک انگشتان دو پا را با عدد 15 مشخص کنید تا هر چقدر که می توانید با پائین آوردن سر و سینه خود را به طرف جلو بکشید . انعطاف تنه به جاو د رحد و حدود 46 سانتی متر می تواند پیش زمینه ای مناسب برای تقویت عضلات عکس العملی د رانفجار های پیچ و تابی عضلات بالا تنه در لحظات حساس چرخش ها و بالا پایین پریدن ها  باشد .

 

 

تست آمادگی های سرعتی (  دوی 4 در 9 متر )

 

تست آمادگی های سرعتی 4 در 9 متر از تست های رایج ورزش فوتبال می باشد که در اکثر تمرینات سرعتی فوتبال توسط مربیان بدنساز ارایه میگردد .

در این تست دویدن سریع فاصله 9 متر در چهار نوبت به گونه ای تکمیل و بهتر می باشد که نوع چرخش ها با قرار دادن یک پا در جلو و یک پا در عقب روی پنجه های پا انجام می شود .

زدن 1-2-3 ام ریز برای کم کردن سرعت هنگام چرخش ها و استفاده از عضلات دست ها و بال تنه برای حرکت تابی به چپ و یا راست موقع برگشت باید با تمام قدرت انجام شود  .

 

 

تست آمادگی های قدرتی ( توانایی پاها )

 

سنگین ترین وزنه ای را که یک بار در حرکت اسکات پا و خم کردن زانو از 30 درجه تا حداکثر 60 درجه میتوانید بزنید را یاداشت کرده تا رکورد خود را باور کنید سپس طبق دستور العمل و برنامه مربیان دوره دیده اقدام به تقویت و پیشرفت عضلات قدرتی خود بنمایید و باور داشته باشید تا به توان لازم رسیده و از حجیم شدن خود پرهیز کنید چرا که عضلات حجیم در فوتبال باعث کندی عضلات و خستگی قلب به خاطر پمپاژ خون به لابه لای سلول های عضلانی می شود .   

 

 

 



نوشته شده توسط:مهدی اسکندری



 
// setTimeout(function () { // GetMihanBlogShowAds(); // }, 1000);